lille bloggen

hej lilla bloggen, eller vad man säger såhär efter 29 år ifrån skrivandet. livet lever. livet leker. 

 jag jobbar kvar på mitt lilla äldreboende med mina fina fina tanter och farbröder, i oktober går jag på fast anställning och jag är så glad. jag studerar till undersköterska, och det är skönt, man åstadkommer nånting, lär sig mycket, blir någonting. en bra känsla i en i övrigt luddig framtidsplan. 
 
ett stycke sambo. 
vi bytte ju lägenhet i våras. och den är fin så fin, med återkommande dammråttor och organiserat kaos. vi åkte en sväng till kreta i sommar, och gjorde en roadtrip söderut i vårt finfula sommarsverige. 
 
läste bästa boken, britt-marie-boken av fredrik backman.
såååååååå bra och rolig. som en man som heter ove. bästa. mormor-boken som backman skrivit försökte jag ta mig igenom, men gick verkligen inte. den här var i ove-klass igen.<3
 
och det här va längesen men den är typ all-time-fav,
herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0